Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Η ζωή την επόμενη Ημέρα.....



Μπήκε και ο χειμώνας, έρχονται βροχές, κρύο και χιόνια. Θέλει προσοχή
μεγάλη το χειμώνα και προστασία από το κρύο για να αποφύγω το κρύωμα.
Πρέπει να προσέχω μην κρυώσω, έτσι μου είπε και ο γιατρός. Καλά είμαι
μέχρι τώρα, μέχρι σήμερα. Έκανα και το εμβόλιο της γρίπης, αλλά
χρειάζεται προσοχή πολύ. Ντύσιμο καλό και προστασία με κάποιο κασκόλ
τον λαιμό και κυρίως τον λάρυγγα που είναι η τομή. Δεκέμβρης μπήκε και
όλα πηγαίνουν καλά μέχρι στιγμής. Προσέχω όσο μπορώ και προσπαθώ με
την πρόληψη να έχω, όσο μπορώ, καλή ποιότητα ζωής. Οι εξετάσεις μου και
τα φάρμακα είναι στην πρώτη γραμμή για να μου παρέχουν όσο το δυνατόν
καλύτερη ποιότητα υγείας. Δεν έχω κανένα παράπονο από την ζωή, αλλά
προσπαθώ όσο μπορώ να ζω και να περνώ με χαμόγελο και στυλ.
Είναι όμορφη η ζωή τελικά !!!!!
Καλό μήνα και καλό χειμώνα.....

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Καλησπέρα καλέ μου φίλε

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου από καρδιάς....
Καλά Χριστούγεννα

Όλα θα πάνε καλά
Προσέχω όσο μπορώ