Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Η Ζωή την επόμενη Ημέρα.....



Λίγες ημέρες για να βγει ο Χειμώνας. Η Άνοιξη είναι μια ανάσα κοντά
και όλα μέχρι τώρα πήγαν και πηγαίνουν καλά. Καλύτερα δεν γίνεται
μου είπαν και οι γιατροί μου που με παρακολουθούν. Ο καρκίνος πάντα
υπάρχει και θα υπάρχει μέχρι το τέλος. Απλά δεν έχει κάνει μετάσταση
προς το παρόν. Δεν κάνω θεραπεία καμιά για τον καρκίνο στον λάρυγγα.
Μόνο κάνω θεραπεία για τον καρκίνο στον προστάτη για να κρατάω όσο
γίνεται χαμηλά το PSA. Ο ουρολόγος μου είναι ευχαριστημένος, όλα πάνε
από το καλό προς το καλύτερο μου είπε την τελευταία φορά που με είδε.
Όλα πάνε καλά προς το παρόν και ευτυχώς απέφυγα τα κρυολογήματα.
Προσέχω όσο μπορώ μέχρι να περάσει ο χειμώνας. Ο καρδιολόγος μου
και ο παθολόγος μου είναι ευχαριστημένοι με την κατάσταση της υγείας
μου. Τίποτα το ανησυχητικό Δημητράκη μου λένε και οι δυο.
Εγώ το μόνο που κάνω είναι να προσέχω όσο μπορώ, όχι για να ζήσω πιο
πολύ, όχι. Αλλά για καλύτερη ποιότητα ζωής και η ζωή συνεχίζεται με
αγάπη χαμόγελο και εμπιστοσύνη στο Νου και την Ζωή.

3 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φιλε μου δεν το ηξερα. Ευχομαι ολα να πανε καλα για σενα και να εισαι δυνατος.Θα τα πουμε και στο face

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫

Unknown είπε...

Καλέ μου φίλε σε ευαριστώ από καρδιάς
Καλές γιορτές....