Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Η ζωή την επόμενη ημέρα.....


Αν γεννήθηκα για να ζήσω κάτι διαφορετικό πρέπει να μάθω τι και για τι
Μια αστραπή
Είναι η ζωή μας
Μα προλαβαίνουμε, ακόμα και την αστραπή
Καινούργια χρονιά, 2014 , και όλα πάνε καλά. Μια ολόκληρη χρονιά πέρασε χωρίς να παρουσιαστεί τίποτα σε σχέση με τον καρκίνο. Εξακολουθώ και ζω κανονικά χωρίς προβλήματα.
Το μόνο που προσέχω είναι αυτά που μου λένε οι γιατροί μου που με παρακολουθούν για καλή
πρόληψη. Παθολόγος, καρδιολόγος και οι χειρουργοί μου, ουρολόγος και ωτορινολαρυγγολόγος.
Όλα πήγαν μια χαρά, όλη την χρονιά που πέρασε. Οι εξετάσεις, οι αξονικές, που μου έγραψαν να
κάνω οι γιατροί μου, ήταν μια χαρά, για τον καρκίνο στον λάρυγγα και στον προστάτη.
Οι αξονικές θώρακος και άνω και κάτω κοιλίας ήταν καλές χωρίς πρόβλημα. Συνεχίζω την
φαρμακευτική αγωγή χωρίς ν αλλάξω τίποτα, τα ίδια χάπια για τρίτη συνεχόμενη χρονιά μετά
την εγχείρηση για τον καρκίνο. Η καλή ποιότητα ζωής και η καλή συνέχεια για ζωή συνεχίζεται.
Δεν έχω παράπονο κανένα. Μόνο που προσέχω πολύ και πηγαίνω στους γιατρούς μου τακτικά
και όταν πρέπει. Ποτέ δεν παραλείπω να κάνω ότι εξετάσεις χρειάζονται και που μου λένε οι
γιατροί που με παρακολουθούν. Μέχρι τώρα αρχή της Νέας Χρονιάς όλα πάνε καλά. Όλοι είναι
ευχαριστημένοι, το μόνο που δεν έχω καταφέρει είναι τον ήχο της φωνής μου. Απλά μιλάω σιγά
αλλά κανονικά, με το τηλέφωνο συνεννοούμαι με μηνύματα, με το κινητό. Δεν έχω καθόλου
φωνητικές χορδές, μου τις έχουν αφαιρέσει λόγω καρκίνου. Προσπαθώ να μιλάω με τον οισοφάγο.
Αλλά στην θέση που είναι, δεν γίνεται. Δεν με πειράζει καθόλου. Δεν θέλω να μιλάω σαν να
έχω λαρυγγόφωνο. Τώρα εδώ και τρία χρόνια κάνω τα πάντα χωρίς πρόβλημα. Συνεννοούμαι
κανονικά και όλα είναι μια χαρά. Αν χρειάζομαι κάτι και δεν με καταλαβαίνουν το γράφω. Είναι
απλό και κατανοητό. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο καρκίνος, να μην κάνει μετάσταση. Αυτό
είναι και το ζητούμενο. Όλα τ άλλα είναι φιλολογίες των ανθρώπων. Εγώ πάντως συνεχίζω να
ζω κανονικά και φυσιολογικά. Απλά προσπαθώ να έχω μια καλή ποιότητα ζωής, τίποτα άλλο.
Το πόσο θα ζήσω δεν με νοιάζει καθόλου. Αυτό που με νοιάζει είναι η καλή ποιότητα ζωής
μέχρι το τέλος. Όσο μακρυά και αν είναι το τέλος. Σε λίγο κλείνω τα 74 χρόνια. Δεν έχω κανένα
παράπονο από την ζωή. Απλά καλή συνέχεια !!!!!!
Πριν δυο μήνες σχεδόν, στις 24 Νοεμβρίου, έγινα και παππούς από την κόρη μου.
Αυτή είναι η ομορφιά της συνέχειας της ζωής.
Όλοι με αγαπούν και με προσέχουν, το ίδιο και εγώ και έτσι θα πορεύομαι στη συνέχεια της ζωής.
Καλή ποιότητα και καλή συνέχεια στη ζωή. Αυτή είναι η ευχή μου για όλους !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: